Entremos n'El Beyusco cuasique por casualidá, cola idega de tomar namás unos culinos y abellugase del fríu de la cai, pero tentómos l’arume del caldu mariscu y rendímosmos a la necesidá de prebar l’orixe de tal arrecendor.
Un caldín paez cosa cenciella, pero tomar ún nuna tardi de xarazu y que seya, de verdá, de mariscu, con tropiezos y demás, ye cosa que calez el cuerpu y l’ánimu, y dexa con ganes de más.
Asina que nun mos resistimos y pedimos a Beatriz, la voz sorriente qu’atiende tres de la barra, que mos recomendare daqué rico pa picar.
Asina foi comu llegamos a esti espléndidu pulpu a la chapa, tienru y saborgosu, cientu per cientu d’encamentar p’acompangar con unes botelles de sidre. Nós escoyimos Foncueva, pero tamién tienen Canal, Viuda de Angelón y la so DOP Prau Monga.
Local nuevo muy agradable y luminoso.
Camarer@s muy agradables con la clientela.
Un sitio entrañable regentado por una pareja joven. Tienen en común su amor por los beyuscos de Ponga, predecesores de los hórreos de Asturias. Ella hace que el cliente se sienta como en su casa; es la escanciadora de dos de las mejores sidras que se pueden tomar en Gijón. Él se encarga de la cocina con sorprendentes platos para llevar a casa los fines de semana.
An error has occurred! Please try again in a few minutes